5.2 Beleidsaanbevelingen (Vlaamse) overheid: Erkenning en toezicht
5.2 Beleidsaanbevelingen (Vlaamse) overheid: Erkenning en toezicht
4
0
0
0
Deze feedback werd ingediend
5.2 Beleidsaanbevelingen (Vlaamse) overheid: Erkenning en toezicht
taalopmerking
,,vervoer als MaaS aanbieders" leest beter als ,,vervoer- als MaaS-aanbieders"
lees meer
5.2 Beleidsaanbevelingen (Vlaamse) overheid: Erkenning en toezicht
The timetable and the structure for the minimum needs to be clearly defined and offered for public consultation to ensure their viability.
The timetable and the structure for the minimum needs to be clearly defined and offered for public consultation to ensure their viability.
lees meer
5.2 Beleidsaanbevelingen (Vlaamse) overheid: Erkenning en toezicht
met voldoende vrijheidsgraden voor lokale overheden?
Geeft de indruk dat Vlaanderen zal dirigeren en dat de lokale overheden slechts wat manoeuvreerruimte zullen overhouden belangrijk is hierin de huidige gemeentelijke licentiemodellen niet uit het boog te verliezen en best te integreren.
Bedoelen we niet eerder dat het van onderuit moet komen waardoor het concept meer draagvlak krijgt? Liever harmonisatie door de lokale besturen en daarna bekrachtiging door Vlaanderen
lees meer
5.2 Beleidsaanbevelingen (Vlaamse) overheid: Erkenning en toezicht
erkenningsvoorwaarden
Het lijkt ons moeilijk om uniforme erkenningsvoorwaarden op te stellen voor alle spelers gezien de grote diversiteit aan spelers. Voor deelmobiliteit pleiten we ervoor om versneld werk te maken van het Vlaams Kwaliteitskader voor Deelmobiliteit, in overleg met aanbieders van gedeelde mobiliteit.
lees meer